کد خبر : 208111
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1402 - 18:52

چه چیزی در جستجو جدید است؟ برترین استراتژی های سئو برای سال ۲۰۲۴

چه چیزی در جستجو جدید است؟ برترین استراتژی های سئو برای سال ۲۰۲۴

  در مورد آخرین بهینه سازی موتورهای جستجو به روز باشید. درباره استراتژی های سئو، بهترین شیوه ها و آخرین به روز رسانی فاکتورهای رتبه بندی گوگل بیاموزید. هنگامی که شخصی می خواهد محصولی را جستجو کند، به ویدیوها نگاه کند یا در مورد موضوعی مطالعه کند، مستقیماً به موتور جستجوی دلخواه خود می رود.

 

در مورد آخرین بهینه سازی موتورهای جستجو به روز باشید. درباره استراتژی های سئو، بهترین شیوه ها و آخرین به روز رسانی فاکتورهای رتبه بندی گوگل بیاموزید.

هنگامی که شخصی می خواهد محصولی را جستجو کند، به ویدیوها نگاه کند یا در مورد موضوعی مطالعه کند، مستقیماً به موتور جستجوی دلخواه خود می رود. و اگر می‌خواهید در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) نشان داده شوید، باید بهترین شیوه‌های بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) را دنبال کنید.

 

همانطور که از فوریه ۲۰۲۴ به بهترین شیوه ها می پردازیم، تمرکز اصلی ما روی Google خواهد بود. چرا؟ زیرا از زمان تأسیس در سال ۱۹۹۷ بر بازار جهانی موتورهای جستجو تسلط داشته است.

 

تا جولای ۲۰۲۳، گوگل تقریباً ۸۴٪ از بازار موتورهای جستجو را در اختیار داشت – با نایب قهرمانی Bing کمی بیش از ۹٪.

 

گوگل داده های حجم جستجوی خود را به اشتراک نمی گذارد. اما کارشناسان در سراسر وب تخمین می زنند که موتور جستجو در هر ثانیه بین ۴۰۰۰۰ تا ۹۹۰۰۰ جستجو می بیند. برای یک روز، این می تواند به بیش از ۸.۵ میلیارد جستجو برسد.

 

سئو، که شرکت ها برای به حداکثر رساندن تلاش های بازاریابی محتوا از آن استفاده می کنند، در نهایت به سه دسته تقسیم می شود:

 

  • سئو روی صفحه
  • سئوی خارج از صفحه
  • سئو فنی

 

بیایید نگاهی به مؤلفه‌های اصلی این سه دسته بیندازیم و اینکه چگونه متخصصان سئو می‌توانند بهترین شیوه‌ها را دنبال کنند.

 

سئو روی صفحه

سئوی درون صفحه که سئوی درون سایت نیز نامیده می شود، به بهینه سازی عناصری اشاره دارد که می توانید در صفحه مشاهده کنید، مانند:

 

محتوا هسته اصلی سئوی درون صفحه است و این همان چیزی است که بسیاری از افراد در اولین بهینه سازی استراتژی سئوی خود روی آن تمرکز می کنند.

 

ارتباط و کیفیت مهمتر از هر فاکتور رتبه بندی گوگل دیگری است.

گوگل به طور فعال محتوای نازکی را که برای جستجوگران ارزش چندانی ندارد جریمه می کند. در حالی که در گذشته صفحات را به‌عنوان یک کل در نظر می‌گرفت، اکنون به زیربخش‌ها در صفحات نگاه می‌کند و آن‌ها را برای مطابقت با پرس و جوها رتبه‌بندی می‌کند.

 

وقتی روی استراتژی محتوای خود یا استراتژی کلی سئو کار می کنید، این سوالات را در نظر بگیرید تا مشخص کنید آیا در مسیر درستی حرکت می کنید یا خیر:

 

  • آیا مخاطب هدفی در ذهن دارید که اگر محتوای شما مستقیماً به شما برسد، مفید باشد؟
  • آیا محتوای شما مهارتی را نشان می دهد که از تجربه دست اول ناشی می شود؟
  • آیا پس از خواندن محتوای شما، کسی احساس می کند که به اندازه کافی در مورد موضوع یاد گرفته است؟

 

اگر به این سه سوال پاسخ مثبت داده اید، در مسیر درستی هستید.

 

برخی از بدترین شیوه‌هایی که باید از آنها دوری کنید عبارتند از:

 

  • ایجاد محتوا به طور خاص برای جذب افراد از موتورهای جستجو
  • استفاده از اتوماسیون گسترده برای تولید محتوای زیاد در موضوعات مختلف
  • خلاصه کردن آنچه دیگر سازندگان محتوا گفته اند بدون افزودن ارزش اضافی
  • نوشتن برای برآوردن تعداد کلمات خاص یا به این دلیل که شنیده اید الگوریتم گوگل تعداد کلمات خاصی را ترجیح می دهد (اینطور نیست)
  • ایجاد محتوایی که نوید پاسخ دادن به سوالی را می دهد که پاسخی ندارد (مثلاً پیشنهاد می کند تاریخ اکران فیلمی را بدانید که تاریخ اکران تایید شده ای ندارد)

 

راهنمای E-E-A-T

E-E-A-T مخفف Experience، Expertise، Authoritativeness و Trustworthiness است. گوگل برای اولین بار این مفهوم را به عنوان بخشی از الگوریتم خود در آگوست ۲۰۱۹ پذیرفت، اگرچه در آن زمان به سادگی E-A-T بود. سپس، بیش از سه سال بعد، آنها این ایده را گسترش دادند تا E اضافی را برای تجربه اضافه کنند.

 

در دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی گوگل، E-E-A-T به طور خاص به موارد زیر اشاره دارد:

 

  • تجربه دست اول زندگی سازنده محتوا با موضوع.
  • تخصص سازنده محتوای اصلی
  • معتبر بودن سازنده محتوای اصلی، خود محتوای اصلی و وب سایت
  • قابل اعتماد بودن سازنده محتوای اصلی، خود محتوای اصلی و وب سایت

 

E-E-A-T در انواع وب سایت ها، از جمله ستون های شایعات، وب سایت های طنز، انجمن ها و صفحات پرسش و پاسخ نقش دارد. اینکه چگونه یک وب سایت دستورالعمل های E-E-A-T را رعایت می کند به نوع وب سایت بستگی دارد. برخی از موضوعات یا صنایع به تخصص رسمی کمتری نسبت به سایرین نیاز دارند.

 

به عنوان مثال، یک وب سایت خبری با مقالات E-E-A-T بالا یکپارچگی ژورنالیستی را منتقل می کند، حاوی اطلاعات واقعی واقعی است و از سیاست های قوی و فرآیندهای بررسی با منابع گنجانده شده استفاده می کند.

 

از سوی دیگر، سایتی حاوی موضوعات علمی باید توسط افراد یا سازمان هایی با دانش یا تخصص علمی مناسب ایجاد شود و نشان دهنده اجماع علمی ثابت باشد.

 

وقتی صحبت از ایجاد E-E-A-T برای محتوای خود می شود، به موضوع صفحه و اینکه چه تخصص هایی برای رسیدن به هدف آن صفحه نیاز است فکر کنید.

 

پرس و جوهای جستجو

پرس و جوهای جستجو کلمات و عباراتی هستند که افراد هنگام استفاده از موتورهای جستجو یا دستیارهای هوشمند استفاده می کنند. این کلمات و عبارات بر اساس هدف جستجو تغییر می کنند – “چرا” پشت عمل.

 

انواع هدف جستجو عبارتند از:

 

  • اطلاعاتی: جستجوگر به دنبال اطلاعات است، می خواهد به یک سوال پاسخ دهد یا یاد بگیرد که چگونه کاری را انجام دهد. بهترین راه برای هدف قرار دادن یک پرس و جو اطلاعاتی، ایجاد محتوای با کیفیت بالا و متمرکز بر سئو است که اطلاعات مفید و مرتبط را در اختیار کاربر قرار می دهد. خود را به عنوان منبع اطلاعاتی قرار دهید که مردم می توانند به آن اعتماد کنند.
  • ناوبری: جستجوگر به دنبال یک وب سایت یا صفحه خاص است. برای مثال، ممکن است «YouTube» یا «LinkedIn» را تایپ کنند. شما معمولاً نمی توانید پرس و جوهای ناوبری را هدف قرار دهید، مگر اینکه مالک وب سایت یا صفحه خاصی باشید که شخص به دنبال آن است. اما می‌توانید مطمئن شوید که برای جستجوی ناوبری برند خود رتبه برتر را کسب کرده‌اید.
  • تراکنشی: با این هدف جستجو، کاربر می خواهد خریدی انجام دهد. پرس و جو ممکن است شامل یک نام تجاری، نام محصول یا خدمات یا یک مورد عمومی مانند «قهوه‌ساز» باشد. شما می توانید این عبارت های جستجو را با صفحات محصول یا خدمات بهینه سازی شده هدف قرار دهید. همچنین می توانید از کمپین های پرداخت به ازای کلیک (PPC) برای هدف قرار دادن این عبارات جستجو استفاده کنید.

 

با درک هدف جستجو – که ممکن است شامل تحقیقات کلمات کلیدی برای درک بهتر از کلماتی باشد که مخاطبان هدف استفاده می کنند – شرکت ها می توانند محتوای بهتری را برای برآورده کردن نیازها و جلب خوانندگان بیشتری تولید کنند.

 

پیوندها

شما باید دو نوع لینک را در محتوای وب سایت یا صفحه وب خود قرار دهید: داخلی و خارجی.

پیوندهای داخلی به صفحه یا محتوای دیگری در وب سایت شما هدایت می شوند. به عنوان مثال، در مقاله ای در مورد آخرین روندهای چت بات، ممکن است به مقاله مرتبط در مورد نحوه عملکرد فناوری چت بات پیوند دهید.

 

پیوندهای خارجی خوانندگان را به صفحه ای هدایت می کنند که مال شما نیست. این پیوندها باید صفحات وب یا سایت های بسیار مرتبط با تجربه، تخصص، معتبر و قابل اعتماد بالا باشند (E-E-A-T).

 

خرید رپورتاژ آگهی | انتشار رپورتاژ در برترین سایت‌ها – واداشتن سایر وب سایت ها به وب سایت یا محتوای شما پیوند بخورند. این پیوندها به Google نشان می دهد که وب سایت شما به اندازه کافی ارزشمند است تا یک استناد کسب کند و به محتوا اجازه می دهد در رتبه بندی جستجو افزایش یابد. بعداً در مورد استراتژی‌های سئوی خارج از صفحه بیشتر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

 

تصاویری

تصاویر (ویدئو، گیف، عکس، اینفوگرافیک و غیره) بخش بزرگی از استراتژی های محتوای دیجیتال هستند.

 

اگر قصد دارید از تصاویر بصری در سایت یا صفحات خود استفاده کنید، باید مطمئن شوید که آنها عبارتند از:

 

  • بزرگ و با کیفیت (اما مراقب اندازه فایل های تصویری بزرگ باشید که می تواند باعث کندی بارگذاری شود)
  • مرتبط با محتوا
  • قابل اشتراک گذاری
  • در بالای صفحه قرار گرفته است
  • یک نام فایل مرتبط داشته باشید
  • متن جایگزین داشته باشید که به کاربران کم بینا کمک می کند

 

اگر از محتوای ویدیویی استفاده می‌کنید، رونوشت ویدیویی را اضافه کنید. یک رونوشت نه تنها محتوای شما را در دسترس‌تر می‌کند، بلکه باعث می‌شود تا ویدیوها توسط ربات‌های موتور جستجو «قابل خراش»‌تر شوند.

 

عنوان متا و توضیحات متا

عنوان متا شما (عنوان جایگزینی که در گوگل نمایش داده می شود) به موتورهای جستجو و جستجوگران می گوید که محتوای شما در مورد چیست و روی چه کلمات کلیدی تمرکز کنند. این عنوان باید با محتوای شما مرتبط باشد، حداقل شامل یک کلمه یا عبارت از تحقیق کلمه کلیدی شما باشد و بیش از ۶۰ کاراکتر نباشد.

 

موتورهای جستجو توضیحات متا را در رتبه بندی شما فاکتور نمی کنند – اما این بدان معنا نیست که شما باید آن را نادیده بگیرید.

 

توضیحات متا مکان ایده آلی است که به گوگل و جستجوگران اجازه می دهد بدانند صفحه شما در مورد چیست. در نتیجه، نرخ کلیک بالاتری را مشاهده خواهید کرد.

 

URL & Slug

گنجاندن کلمه کلیدی خود در داخل slug URL – آخرین قسمت URL که صفحه منحصر به فرد را مشخص می کند – یک امتیاز کوچک برای SEO است. با این حال، اگر نتوانید این کار را به روشی معقول انجام دهید، ضربه بزرگی علیه شما نخواهد بود. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 8 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت خرید رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح