کد خبر : 208099
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 15:16

اپل در حال کار بر روی طراحی مجدد باتری با هدف بهبود ظرفیت، کاهش زمان شارژ: گزارش

اپل در حال کار بر روی طراحی مجدد باتری با هدف بهبود ظرفیت، کاهش زمان شارژ: گزارش

به گزارش گیت نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ طبق یک گزارش، اپل در حال کار بر روی یک طراحی باتری سفارشی است که در داخل توسعه خواهد یافت. گفته می شود این سازنده آیفون به دنبال افزایش عمر باتری محصولات خود با تغییر ترکیب باتری های خود است. نشریه خبری کره جنوبی ET News

Apple Working on Reworked Battery Design Aimed at Improving Capacity, Reduce Charging Time: Report

به گزارش گیت نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ طبق یک گزارش، اپل در حال کار بر روی یک طراحی باتری سفارشی است که در داخل توسعه خواهد یافت. گفته می شود این سازنده آیفون به دنبال افزایش عمر باتری محصولات خود با تغییر ترکیب باتری های خود است. نشریه خبری کره جنوبی ET News گزارش می دهد که انتظار نمی رود پیشرفت های شایعه شده در فناوری باتری اپل تا چند سال آینده راه خود را به محصولات این شرکت باز کند، و نشان می دهد که توسعه بهبودهای باتری ادعا شده در مرحله پیشرفته ای نیست.

بر اساس این گزارش (به زبان کره ای) اپل در حال کار بر روی یک فناوری باتری بهبود یافته برای محصولات آینده خود است که شامل “باتری نسل بعدی” (ترجمه شده از کره ای) می شود. گفته می شود که این شرکت مستقیماً در فرآیند طراحی فناوری جدید از توسعه کاتد و اجزا و مواد لازم گرفته تا استفاده از مواد مختلف برای بهبود عملکرد مشارکت دارد.

طبق گزارش‌ها، اپل در حال بررسی استفاده از یک ترکیب جدید برای مواد کاتدی، همراه با استفاده از نانولوله‌های کربنی (CNTs) به‌عنوان یک ماده رسانا است – هر دوی اینها می‌توانند عملکرد بهتری را در مقایسه با اجزای باتری موجود این شرکت ارائه دهند.

در همین حال، طبق این گزارش، این شرکت همچنین در حال کار بر روی استفاده از مواد مختلف برای مواد آند مورد استفاده در باتری است. گفته می شود که اپل به جای گرافیت، در نظر دارد از سیلیکون استفاده کند – علیرغم تمایل سیلیکون به انبساط در هنگام شارژ یا تخلیه – زیرا طبق گزارش ها، این شرکت راهی برای کاهش مشکل گسترش یافته است.

گفته می شود که این شرکت حداقل از سال ۲۰۱۸ روی این فناوری کار کرده است، از جمله استخدام یک مدیر اجرایی از Samsung SDI، بخش باتری و الکترونیک این شرکت کره جنوبی یک سال بعد.

در حالی که هیچ اطلاعاتی از اپل در مورد اینکه چه زمانی می‌توانیم شاهد پیشرفت‌های ادعایی باتری و اینکه کدام دستگاه‌ها به طراحی باتری نسل بعدی مجهز خواهند شد، وجود ندارد، این گزارش ادعا می‌کند که اپل به دنبال راه‌اندازی دستگاه‌هایی با فناوری باتری جدید در دو سال آینده است. سال‌ها، به این معنی که ما می‌توانیم دستگاه‌هایی را که عمر باتری بهتری نسبت به نسل‌های قبلی خود ارائه می‌دهند، در اوایل سال ۲۰۲۵ ببینیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت خرید رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح