کد خبر : 208093
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 16:52

گزارش ادعاها، OnePlus و Realme از بازار تلویزیون های هوشمند در هند خارج می شوند

گزارش ادعاها، OnePlus و Realme از بازار تلویزیون های هوشمند در هند خارج می شوند

به گزارش گیت نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ طبق گزارش ها، وان پلاس و ریلمی تولید و فروش تلویزیون های هوشمند خود را در هند متوقف کرده اند. دلیل این موضوع هنوز مشخص نیست، اما منابع صنعتی ادعا کرده اند که هر دو شرکت چینی تصمیم گرفته اند آن را در رده تلویزیونی در

OnePlus and Realme to Exit Smart TV Market in India, Claims Report

به گزارش گیت نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ طبق گزارش ها، وان پلاس و ریلمی تولید و فروش تلویزیون های هوشمند خود را در هند متوقف کرده اند. دلیل این موضوع هنوز مشخص نیست، اما منابع صنعتی ادعا کرده اند که هر دو شرکت چینی تصمیم گرفته اند آن را در رده تلویزیونی در هند ترک کنند. با این حال، هیچ تایید یا ردی از سوی OnePlus یا Realme در مورد این گزارش ها وجود ندارد. بنابراین، در حال حاضر باید با کمی نمک مصرف شود. از سوی دیگر، شیائومی در این بخش عملکرد خوبی داشته است.

OnePlus و Realme که عمدتاً به عنوان سازنده گوشی های هوشمند چینی شناخته می شوند، ظاهراً به تولید و فروش تلویزیون های هوشمند مجهز به Google TV خود در هند پایان خواهند داد. یک گزارش ET Telecom به نقل از منابع صنعتی، ادعا کرده است که OnePlus و Realme هر دو تصمیم گرفته‌اند از هند خارج شوند. با این حال، آنها به تولید گوشی های هوشمند در کشور ادامه خواهند داد.

در این گزارش اشاره شده است که افزایش تقاضا برای خدمات استریم مانند Netflix، Amazon Prime و Disney+ Hotstar باعث افزایش تقاضا برای تلویزیون های هوشمند در هند شده است. مهم‌تر از همه، وان‌پلاس و ریلمی، تلویزیون‌های خود را در جریان فروش جشن‌های آمازون و Flipkart فهرست کرده‌اند.

ادعاهای فعلی تعجب آور است زیرا هر دو برند چینی در بخش تلویزیون هوشمند عملکرد خوبی در کشور داشتند. طبق یک مطالعه Counterpoint Research برای سال ۲۰۲۲، OnePlus در سال گذشته یکی از سریع‌ترین برندهای تلویزیون هوشمند در حال رشد بود. از سوی دیگر، یکی دیگر از سازندگان دستگاه های هوشمند چینی، شیائومی، رهبری بازار تلویزیون های هوشمند هند در سال ۲۰۲۲ را بر عهده داشت.

با وجود این ادعاها، ذکر این نکته ضروری است که نه وان پلاس و نه ریلمی این گزارش ها را نپذیرفته یا رد نکرده اند. هنوز هم می توان تلویزیون های هوشمند OnePlus را در هند از طریق پلتفرم های آنلاین یا وب سایت رسمی شرکت خریداری کرد. هنوز مشخص نیست که این شرکت ها در مورد گزارشات مربوط به خروج از هند چه می گویند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت خرید رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح