کد خبر : 208083
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 19:47

وزارت دادگستری ایالات متحده یک پرونده ضد تراست صنعت گوشت را علیه Agri Stats تشکیل می دهد

وزارت دادگستری ایالات متحده یک پرونده ضد تراست صنعت گوشت را علیه Agri Stats تشکیل می دهد

به گزارش گیت نیوز و به نقل از رویترز ۲۸ سپتامبر (رویترز) – وزارت دادگستری ایالات متحده روز پنجشنبه یک شکایت ضد انحصار علیه شرکت داده Agri Stats تنظیم کرد و مدعی شد که گزارش های هفتگی آن در مورد قیمت گذاری و فروش گوشت باعث ایجاد اقدامات ضدرقابتی در صنایع مرغ، گوشت خوک و

The word "justice" is seen engraved at the headquarters of the United States Department of Justice (DOJ) in Washington, D.C.

به گزارش گیت نیوز و به نقل از رویترز ۲۸ سپتامبر (رویترز) – وزارت دادگستری ایالات متحده روز پنجشنبه یک شکایت ضد انحصار علیه شرکت داده Agri Stats تنظیم کرد و مدعی شد که گزارش های هفتگی آن در مورد قیمت گذاری و فروش گوشت باعث ایجاد اقدامات ضدرقابتی در صنایع مرغ، گوشت خوک و بوقلمون شده است.

شرکت‌های گوشتی از جمله Smithfield Foods و Tyson Foods (TSN.N) قبلاً با شکایت‌هایی از رستوران‌ها و سایر خریداران مواد غذایی مواجه شده‌اند که ادعا می‌کنند از گزارش‌های Agri Stats برای توطئه برای افزایش قیمت گوشت استفاده می‌کنند.

در شکایت وزارت دادگستری آمده است: “Agri Stats مبادلات اطلاعاتی خود را به منظور ارتقاء کل سود صنعت به بهای رقابت انجام می دهد.”

جاستین برنیک، وکیل شرکت حقوقی هوگان لاولز، که نماینده Agri Stats در پرونده DOJ است، گفت که این شرکت این اتهامات را رد می کند.

برنیک در ایمیلی گفت: “Agri Stats خدمات معیاری حیاتی را ارائه می دهد که به پایین نگه داشتن هزینه های تولید و قیمت ها برای مصرف کنندگان کمک می کند.”

شکایت وزارت دادگستری گفت که پردازنده‌های گوشت میلیون‌ها دلار برای گزارش‌های Agri Stats می‌پردازند که شامل اطلاعات هزینه، خروجی و قیمت «به‌طور ناشناس» است، که شرکت‌ها سپس از آن‌ها برای هماهنگ کردن قیمت‌های خود با رقبا استفاده می‌کنند.

در یکی از مثال‌هایی که در شکایت ذکر شد، تایسون فودز در ژانویه ۲۰۱۰ به کارمندان فروش خود گفت که از داده‌های Agri Stats برای مذاکره برای قیمت‌های بالاتر از خریداران خرده‌فروشی استفاده کنند.

تایسون به سوالاتی در مورد اینکه آیا این شرکت از گزارش های Agri Stats استفاده می کند یا اظهار نظری در مورد شکایت ارائه نمی دهد، پاسخی نداد.

وزارت دادگستری در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد شرکت‌هایی که از گزارش‌های Agri Stats استفاده می‌کنند بیش از ۹۰ درصد مرغ گوشتی، ۸۰ درصد گوشت خوک و ۹۰ درصد از فروش بوقلمون در ایالات متحده را تشکیل می‌دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 7 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت خرید رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح