کد خبر : 208087
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 18:40

هوندا و شرکت میتسوبیشی قراردادی را برای بهینه‌سازی استفاده از باتری‌های EV امضا کردند

هوندا و شرکت میتسوبیشی قراردادی را برای بهینه‌سازی استفاده از باتری‌های EV امضا کردند

به گزارش گیت نیوز و به نقل از رویترز توکیو، ۱۲ اکتبر (رویترز) – این شرکت ها روز پنجشنبه اعلام کردند، خودروساز ژاپنی هوندا موتور (۷۲۶۷.T) و شرکت تجاری میتسوبیشی (۸۰۵۸.T) قراردادی را برای کشف مشاغل جدید با استفاده از باتری خودروهای الکتریکی (EV) امضا کرده اند. این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که خودروسازان

Auto Shanghai show, in Shanghai

به گزارش گیت نیوز و به نقل از رویترز توکیو، ۱۲ اکتبر (رویترز) – این شرکت ها روز پنجشنبه اعلام کردند، خودروساز ژاپنی هوندا موتور (۷۲۶۷.T) و شرکت تجاری میتسوبیشی (۸۰۵۸.T) قراردادی را برای کشف مشاغل جدید با استفاده از باتری خودروهای الکتریکی (EV) امضا کرده اند.

این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که خودروسازان در سراسر جهان از خودروهای برقی با باتری استفاده می‌کنند، اما با سوالاتی مانند مقابله با اثرات زیست‌محیطی پس از اتمام باتری‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.

توشیهیرو مایب، مدیر اجرایی هوندا در بیانیه‌ای گفت: «هوندا نه تنها خودروهای برقی را می‌فروشد، بلکه رویکردی پیشگیرانه برای مدیریت انرژی اتخاذ می‌کند، جایی که باتری‌های EV به عنوان منبع انرژی مورد استفاده قرار خواهند گرفت».

آنها گفتند که بر اساس یادداشت تفاهم خود، این شرکت ها به دنبال راه اندازی یک تجارت در نظارت بر استفاده از باتری مدل mini-EV هوندا و انتقال باتری خودکار به ذخیره انرژی ثابت هستند.

هوندا فروش مدل EV را در ژاپن در سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد کرد.

آنها همچنین به دنبال همکاری در “شارژ هوشمند” هستند که به طور خودکار زمان شارژ EV را برای کارایی تنظیم می کند و سیستم “Vehicle to Grid”، فناوری که برق ذخیره شده در خودروهای برقی را به شبکه تامین می کند.

به گفته این شرکت‌ها، این معامله در نهایت با قبض‌های کمتر برق برای مشتریان و استفاده بهتر از مواد باتری به‌دست می‌آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت خرید رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح