کد خبر : 208113
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 11:39

فیلم هیجان انگیز جنیفر گارنر با نام The Last Thing He Told Me برای فصل دوم در Apple TV+ تمدید شد

فیلم هیجان انگیز جنیفر گارنر با نام The Last Thing He Told Me برای فصل دوم در Apple TV+ تمدید شد

  به گزارش downloadfiilm و به نقل از برخورد دهنده درام محبوب اپل تی وی پلاس، آخرین چیزی که به من گفت، قرار است برای فصل دوم مورد انتظار بازگردد و گروهی به رهبری جنیفر گارنر را بازگرداند. این اعلام پیش از انتشار دنباله رمان پرفروش لورا دیو، که سریال بر اساس آن ساخته شده

 

به گزارش downloadfiilm و به نقل از برخورد دهنده درام محبوب اپل تی وی پلاس، آخرین چیزی که به من گفت، قرار است برای فصل دوم مورد انتظار بازگردد و گروهی به رهبری جنیفر گارنر را بازگرداند. این اعلام پیش از انتشار دنباله رمان پرفروش لورا دیو، که سریال بر اساس آن ساخته شده است، تایید می‌کند که طرفداران سریال مشتاقانه منتظر آن بودند. ریس ویترسپون به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار جاش سینگر، لورن نوستادتر و گارنر بازگشته است. همچنین بازیگرانی چون نیکولای کوستر والداو، انگوری رایس و دیوید مورس در فصل دوم نقش آفرینی می کنند.

فصل اول، با بافتن ملیله پیچیده ای از رمز و راز، پویایی خانوادگی، و تعلیق که مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود کرد، سطح بالایی را ایجاد کرد. این مجموعه بر اساس رمانی به همین نام از دیو – منتخبی از باشگاه کتاب ریس که به پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز تبدیل شد – رابطه پیچیده بین هانا (گارنر) و دخترخوانده‌اش بیلی (رایس) را بررسی می‌کند، زیرا آنها به دنبال حقیقتی هستند که در پس این داستان وجود دارد.  

 

 

گارنر گفت: «مانند بسیاری از مردم، من در صفحه اول رمان جذاب لورا دیو عاشق هانا شدم.

 

 

انتقال به بازیگر و تهیه‌کننده از خواننده و طرفدار فوق‌العاده خوشمزه بود – و با همکاری با لورا، جاش، ریس، و همه در Hello Sunshine، و همچنین تیم‌های شگفت‌انگیز اپل و ۲۰، شیرین‌تر شد. عضویت در این گروه، ناگفته نماند که بخشی از چنین بازیگران ستاره ای، برای من یک نقطه برجسته حرفه ای بود. من هیجان زده هستم که می توانم بیشتر از داستان هانا بگویم – نمی توانستم سریعتر به فصل دوم بله بگویم! این شخصیت ها و داستان آنها برای من بسیار مهم هستند، همانطور که می دانم برای بسیاری از کسانی که از نمایش ما حمایت کرده اند، اهمیت دارند. ما هیجان‌زده‌ایم که با این فصل بعدی بیشتر به مخاطبان ارائه دهیم.»

 

ویترسپون، موسس Hello Sunshine، افزود: «ما از اینکه این تیم باورنکردنی را برای فصل دیگری از «آخرین چیزی که به من گفت» در Apple TV+ گرد هم می آوریم، هیجان زده هستیم. پاسخ مخاطبان به رمان زیبای لورا دیو و بازی خیره کننده جن گارنر در این مجموعه برای همه ما در Hello Sunshine [شرکت سازنده سریال] بسیار خوشحال کننده بود. ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا در فصل دوم شیرجه بزنیم و ببینیم چه چیزی برای هانا هال در انتظار است.»

 

“آخرین چیزی که او به من گفت” در مورد چیست؟

یک رمان جذاب، داستان حول محور هانا هال، زنی است که ناگهان در موقعیت گیج کننده و خطرناکی قرار می گیرد که شوهرش اوون مایکلز به طور مرموزی ناپدید می شود. تنها سرنخی که او از خود به جا می گذارد، یادداشتی برای هانا است که می گوید: «از او محافظت کن»، با اشاره به بیلی، دختر شانزده ساله اوون از ازدواج قبلی.

هانا که رابطه نسبتاً جدیدی با بیلی دارد و هنوز در تلاش است تا چالش های نامادری شدن را پشت سر بگذارد، در موقعیتی قرار می گیرد که باید پیوند عمیق تری با بیلی ایجاد کند تا حقیقت را آشکار کند. هانا و بیلی در حالی که به گذشته اوون می پردازند، رازهایی را کشف می کنند که همه چیزهایی را که فکر می کردند در مورد اوون می دانستند به چالش می کشد و آنها را در معرض خطر قرار می دهد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 10 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت خرید رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح