کد خبر : 207955
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 - 21:17

بوستان مادر و کودک سرانه ورزشی بانوان قزوین را افزایش داد

بوستان مادر و کودک سرانه ورزشی بانوان قزوین را افزایش داد

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید محمد علمی در آیین افتتاح بوستان مادر و کودک قزوین که همزمان با ولادت امام رضا (ع) برگزار شد، گفت: منطقه یک، تنها منطقه‌ای از شهرداری بود که بوستان بانوان نداشت و وجود آن در این منطقه یک نیاز بود. معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین ادامه داد:

بوستان مادر و کودک سرانه ورزشی بانوان قزوین را افزایش داد

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید محمد علمی در آیین افتتاح بوستان مادر و کودک قزوین که همزمان با ولادت امام رضا (ع) برگزار شد، گفت: منطقه یک، تنها منطقه‌ای از شهرداری بود که بوستان بانوان نداشت و وجود آن در این منطقه یک نیاز بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین ادامه داد: یکی از ویژگی‌های این بوستان بانوان وجود سالن ورزشی سرپوشیده است که امکان ورزش‌های تخصصی را فراهم می‌کند.

وی عنوان کرد: در این بوستان علاوه بر ساختمان اداری، فضایی مانند زمین‌های بازی برای کودکان، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، آمفی تئاتر روباز، چایخانه و مسیر نمایشگاه طراحی شده است.

این مسئول افزود: ساخت این بوستان‌ها به ارتقای شادابی و سلامتی برای بانوان شهر کمک می‌کند.

بوستان مادر و کودک به عنوان بزرگترین بوستان بانوان استان با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال در جنوب شهر و جنب مصلی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت خرید رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح