کد خبر : 208091
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402 - 13:09

اسنپ چت اکنون به کاربران اجازه می دهد محتوا را جاسازی کنند، همچنین ویژگی های پر شده با هوش مصنوعی را معرفی می کند.

اسنپ چت اکنون به کاربران اجازه می دهد محتوا را جاسازی کنند، همچنین ویژگی های پر شده با هوش مصنوعی را معرفی می کند.

  به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از گیزموچین اسنپ چت در حال توسعه است و دیگر فقط ارسال تصاویر عجیب و غریب برای دوستانتان نیست. این پلتفرم دو ویژگی تغییر دهنده بازی را معرفی کرده است که اشتراک‌گذاری محتوا را آسان‌تر و تعاملی‌تر می‌کند و زمینه بازی را با غول‌های رسانه‌های اجتماعی مانند

 

به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از گیزموچین اسنپ چت در حال توسعه است و دیگر فقط ارسال تصاویر عجیب و غریب برای دوستانتان نیست. این پلتفرم دو ویژگی تغییر دهنده بازی را معرفی کرده است که اشتراک‌گذاری محتوا را آسان‌تر و تعاملی‌تر می‌کند و زمینه بازی را با غول‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تیک‌توک هموار می‌کند.

اسنپ چت سخت تلاش می کند تا با اینستاگرام و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی رقابت کند

اولین ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا محتوای اسنپ چت، مانند لنزها، ویدیوهای Spotlight و داستان های عمومی را مستقیماً در یک وب سایت جاسازی کنند. این قابلیت جدید اسنپ چت را به عنوان یک پلتفرم اشتراک محتوا، همه کاره تر می کند. در حالی که اینستاگرام و TikTok مدت‌هاست این ویژگی را ارائه می‌کنند، اسنپ چت با افزودن آن به عنوان یک پیشرفت طبیعی از ویژگی‌هایی مانند کشف نقاط مهم محلی و پلتفرم مبتنی بر وب آن که در اوایل سال جاری عرضه شد، چرخش منحصر به فرد خود را انجام می‌دهد.

ویژگی دوم از فناوری OpenAI برای بهبود عکس‌های شما استفاده می‌کند. برخلاف فیلترها و ویژگی‌های استاندارد، این ابزار جدید نمایی تخیلی از محیط اطراف شما ارائه می‌کند و برای تکمیل صحنه، نواحی مرزی یک عکس را پر می‌کند. این مانند محتوای آگاه فتوشاپ است، اما در زمان واقعی، درست در گوشی هوشمند شما. این ویژگی برای مشترکین اسنپ چت + لذت بخش است و ارزش بیشتری به تجربه ممتاز می‌افزاید.

 

آنچه در اینجا قابل توجه است تعهد اسنپ چت به گنجاندن هوش مصنوعی در پلتفرم خود است، گامی که با راه اندازی چت ربات هوش مصنوعی من در اوایل سال جاری آغاز شد. این شرکت ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را به عنوان امتیازات انحصاری برای مشترکین +اسنپ چت  ارائه می‌کند که تجربه ممتاز را از تجربه استاندارد متمایز می‌کند.

پس چرا این مهم است؟ همانطور که اسنپ چت برای رقابت با دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی آماده می شود، این ویژگی های جدید فقط ابزارهای اضافی نیستند. آنها یک جهت را نشان می دهند. آنها نشان می‌دهند که اسنپ چت چگونه خود را به عنوان یک پلتفرم یکپارچه‌تر و تقویت‌شده با هوش مصنوعی قرار می‌دهد، با هدف ارائه چیزی برای همه – از اسنپ شوتر معمولی گرفته تا کاربر با فن‌آوری. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت خرید رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح