Zenfolio اعتراف می کند که یک دهه تقریبی داشته است

[ad_1] هنگامی که یک رهبر صنعت در فضای وب سایت عکاسی ، Zenfolio در سالهای اخیر زمان سختی داشته است. عکاسان از کاهش مداوم شرکت ، تغییرات مکرر پشتی ، قیمت های بالا و تغییرات کاربر-دوستانه ابراز تاسف کرده اند. در حالی که این شرکت به بهبود محصول و پلتفرم محصول خود ادامه می دهد
[ad_1]
هنگامی که یک رهبر صنعت در فضای وب سایت عکاسی ، Zenfolio در سالهای اخیر زمان سختی داشته است. عکاسان از کاهش مداوم شرکت ، تغییرات مکرر پشتی ، قیمت های بالا و تغییرات کاربر-دوستانه ابراز تاسف کرده اند. در حالی که این شرکت به بهبود محصول و پلتفرم محصول خود ادامه می دهد ، برخی از اشتباهات خود را تصدیق می کند.
Zenfolio در سال ۲۰۰۵ توسط گروهی از عکاسان تأسیس شد که معتقد بودند نیاز به راه حل وب سایت عکاسی اول وجود دارد. آنها درست بودند ، و Zenfolio هنگامی که این پلتفرم در اوایل سال ۲۰۰۶ به طور رسمی راه اندازی شد ، به سرعت زیر و پایگاه کاربر را به دست آورد.
این شرکت چند سال بعد به انگلستان و اروپا گسترش یافت که به نوبه خود به Spur کمک کرد تا در اوایل دهه ۲۰۱۰ به رشد خود ادامه دهد. این شرکت برنامه های جدید را معرفی کرد ، از جمله اولین سیستم عامل های خود برای پشتیبانی از میزبانی ویدیوی HD بود و ابزارهای وبلاگ را به ترکیب اضافه کرد.
با این نوع موفقیت ، باید تعجب آور باشد که Zenfolio توجه شرکت های بزرگتر را به خود جلب کرد و به یک هدف دستیابی تبدیل شد. Art.com Zenfolio را در سال ۲۰۱۳ خریداری کرد ، که رشد اضافی را به همراه ویژگی های جدید برای عکاسان با حجم بالا و گالری های بزرگ تحریک کرد.
همانطور که Zenfolio و کاربران آن فهمیدند ، این رشد – عکاسان تا این لحظه بیش از ۲۰ میلیون گالری در Zenfolio ایجاد کرده بودند – با چالش هایی همراه بود. سیستم پشتی Zenfolio نمی تواند هجوم هفتگی میلیون ها تصویر کاربر و کاتالوگ رو به رشد بیش از چهار میلیارد عکس را کنترل کند.
سخنگوی Zenfolio می گوید: “مسائل فنی شروع به سطح می کند زیرا سیستم تحت فشار از استفاده سنگین تر و محدودیت های مربوط به توانایی آن در مقیاس قرار گرفت.” گلخانهبشر
در اواخر سال ۲۰۱۷ ، Zenfolio دوباره دست را تغییر داد ، توسط Center Lane Partners ، یک شرکت سهام خصوصی ، جمع شد. Center Lane Partners یک تیم مدیریت جدید را در اواسط سال ۲۰۱۸ نصب کرد و بررسی کاملی از پلتفرم Zenfolio و استراتژی تجاری را آغاز کرد.
در این مرحله ، صاحبان جدید Zenfolio تصمیم گرفتند که در کنار تلاش برای تثبیت پلت فرم “کلاسیک” موجود ، این شرکت همچنین باید یک بستر کاملاً جدید را از سطح زمین توسعه دهد. این یک کار گسترده خواهد بود که سالها طول می کشد.
اولین میوه آشکار کار ، Nextzen ، در اواخر سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد. این پلت فرم اولیه فقط یک طرح را در راه اندازی داشت ، یکی برای اوراق بهادار عکاسی طراحی شده است. برنامه هایی با ویژگی های تجارت الکترونیکی در سال ۲۰۲۱ دنبال شد.
متأسفانه ، همانطور که مشتریان Zenfolio دیرینه می دانند که دست اول و Zenfolio اکنون اعتراف می کنند ، تمرکز روی سیستم عامل های نسل بعدی با هزینه تجربه “کلاسیک” Zenfolio که بسیاری هنوز هم می خواستند از آن استفاده کنند ، آمد.
این شرکت می گوید: “منابع داخلی Zenfolio به شدت بر توسعه مداوم Nextzen و انتقال همه ۲۰ petabytes از داده های عضو کلاسیک به ابر متمرکز شده است. در نتیجه ، توجه و اثربخشی ارتباط با مشتریان با استفاده از پلت فرم کلاسیک Zenfolio رنج می برد.”
علاوه بر این ، ابزار بایگانی کلاسیک ، که در اوت ۲۰۲۳ معرفی شد و قصد داشت تا افزایش هزینه های ذخیره سازی ابری را کاهش دهد ، دارای یک روند متزلزل بود. عکاسان از نحوه انجام این انتقال بسیار ناراحت بودند ، از جمله برخی از کسانی که دسترسی به تصاویر خود را از دست دادند و گالری های محبوب بایگانی شده بودند. Zenfolio اذعان می کند که شکست های ارتباطی خود را خیلی دیر تصدیق کرده است.
Zenfolio Classic هنوز وجود دارد ، اگرچه مدیر عامل شرکت Zenfolio ، جان لوفلین ، هنوز هم بر اهمیت Nextzen امروز تأکید دارد و به جلو می رود.
“در طول دو دهه گذشته ، Zenfolio از یک استارت آپ کوچک با یک دیدگاه جسورانه برای خدمت به عکاسان از طریق وب سایت های ساده به یک شرکت چند مارک با سیستم عامل های قدرتمند استفاده شده توسط عکاسان در سراسر جهان ، رشد کرده است. تاریخچه آن با دوره هایی از نوآوری پایدار ، رشد قابل توجهی ، سوء رفتار گاه به گاه و بی نظیر ، اما همیشه توسط تعهد به حمایت و سرمایه گذاری در جامعه عکاسی و صنعت عکاسی و صنعت”
با بازیابی اعتماد به نفس کاربران دیرینه خود ، هر دو کسانی که در اطراف خود گیر کرده اند – Zenfolio می گوید که ده ها هزار کاربر در سیستم عامل های کلاسیک و Nextzen وجود دارد – و کسانی که قبلاً ترک کرده اند ، چالش برانگیز خواهند بود.
یک عکاس سال گذشته در مورد Reddit نوشت: “من در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۰۸ به Zenfolio پیوستم … این سالها کندتر شد ، اما هنوز هم به اندازه کافی برای من پاسخگو بود … تا امسال.” کاربر از پشتیبانی بی نظیر Zenfolio ، بدتر شدن تجربه کاربر و بدترین عکس های گمشده ، ابراز تاسف کرد.
یکی از مفسران با پست اصلی موافقت کرد و گفت که آنها پس از ۱۲ سال استفاده از Zenfolio ، حساب خود را لغو کرده اند. یک عکاس دیگر پس از یک دهه از سکو خارج شد.
بیشتر کاربران با مسائل مربوط به بایگانی و گالری ، مسئله خاصی را مطرح کرده اند ، از جمله کسی که در اوایل سال جاری گفت اجرای بایگانی Zenfolio به تجارت آنها آسیب می رساند و می تواند صدها دلار در سال برای اصلاح آنها هزینه کند.
عکاس دیگری نوشت: “این مدت زمان زیادی است که فرا رسیده است ، اما آخرین انتقال آنها به فعالیت خودکار و محدود کردن تعداد گالری های فعال بسیار زیاد است.”
آنها نتیجه گرفتند: “من Zenfolio را دوست داشتم و از اینکه شرکتی را ترک کنم که برای مدت طولانی برای من کار داشته باشد ، دوست داشتم اما فکر نمی کنم که دیگر با این تغییرات جدید در جای خود برای من کار کند.”
Zenfolio امیدوار است که از این وضعیت دقیق به جلو جلوگیری کند ، زیرا می گوید متعهد به بازگرداندن اعتماد ، بهبود ارتباطات و امیدوارم ، ارائه ویژگی ها و عملکردی که در طول دهه اول خود عکاسان زیادی را به این سکو جذب کرده است. Zenfolio هنوز هم الگوها و ویژگی های چشمگیر زیادی را برای عکاسان ارائه می دهد ، بنابراین پتانسیل بازگشت به فرم وجود دارد ، خواه کسی بخواهد یک نمونه کارها براق و مدرن آنلاین داشته باشد یا مستقیماً به مشتری بفروشد.
این شرکت توضیح می دهد: “امروز ، Zenfolio همچنان به ساخت ابزاری برای رشد و موفقیت عکاسان می پردازد ، ضمن اینکه درس های گذشته را با نیازهای یک صنعت در حال تغییر متعادل می کند.”
اعتبار تصویر: ذرت
[ad_2]
لینک منبع
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰