نقاش به فیلم های “وافل خانه” عکاس تبدیل شد و مکان های نادیده گرفته شده

[ad_1] در شلوغی و شلوغی زندگی روزمره مدرن ، گاهی اوقات خوب است که دنیای اطراف خود را کند و قدردانی کنید ، و این دقیقاً همان کاری است که Micah Cash عکاس انجام می دهد. در عکاسی از دنیوی روزمره به عنوان یک منظره ، پول نقد زیبایی را در مکان های نادیده گرفته
[ad_1]
در شلوغی و شلوغی زندگی روزمره مدرن ، گاهی اوقات خوب است که دنیای اطراف خود را کند و قدردانی کنید ، و این دقیقاً همان کاری است که Micah Cash عکاس انجام می دهد. در عکاسی از دنیوی روزمره به عنوان یک منظره ، پول نقد زیبایی را در مکان های نادیده گرفته ، به ویژه با سریال های اخیر خود پیدا می کند ، وافل خانه ویستا.
پول نقد به اندازه کافی مهربان بود تا بینش خود را در پروژه های منحصر به فرد خود به اشتراک بگذارد گلخانه برای نگاهی اجمالی به ذهن یک هنرمند خوب.
سفر Micah Cash از یک نقاش به عکاسی از رستوران های Waffle House
اگر تعجب می کنید که چگونه Micah Cash به عنوان عکاس خانه های وافل ظاهر شد ، این کار با اولین کار او به عنوان یک نقاش با MFA از دانشگاه کانکتیکات آغاز شد. برای اطلاع از نقاشی های خود ، پول نقد از عکسهای برای مرجع و همچنین مستندات روند وی استفاده می کرد. با این حال ، در حالی که در سال ۲۰۱۳ به تنسی سفر می کرد ، عکسهای مرجع وی برای مجموعه ای از نقاشی های مربوط به سدهای هیدروالکتریک به سرعت از بخشی از این فرآیند به هدف واقعی تمام شده تبدیل شد. او با توجه به زیبایی یک هنرمند از طریق تجربه نقاشی خود ، حقیقت را در ضبط صحنه ها دقیقاً مانند آنها تشخیص داد ، هیچ گونه مسواک لازم نیست.
Cash توضیح می دهد: “من فهمیدم که روایاتی وجود دارد که می خواهم کشف کنم که لزوماً نمی توانند در نحوه استفاده از نقاشی بیان شوند. بنابراین من شروع به ساخت عکس کردم.” “این تحقیق رشد کرد و آن عکس ها به اولین من تبدیل شد [photography] کتاب آبهای خطرناک: مقاله ای در مورد اداره دره تنسی. “
این کتاب اول به شکل دادن به حرفه عکاسی اولیه Cash کمک کرد و هویت وی را به عنوان یک هنرمند و عکاس خوب تقویت کرد. او تجربه و روند خلاقانه خود را از آموزش رسمی و آموزش نقاشی رسمی خود به عکاسی خود از طریق بازتاب دقیق به کار برد. ترکیب مهارت های او عکس های محلی های روزمره را فراتر از یک عکس فوری ساده بالا می برد. عکس های Cash پروژه های کاملاً برنامه ریزی شده ، از جمله مقاله های عکس و کتاب است.
“محیط ساخته شده”
برای پول نقد ، موضوعات کار او همان چیزی است که او آن را “محیط ساخته شده و اقتصاد می نامد و این مضامین را از طریق زبانهای چشم انداز و معماری نشان می دهد.” عکس های او در بعضی مواقع مبهم است ، سایر اوقات کنجکاوی یا آموزنده است ، اما همه از مکانها یا سناریوهای روزمره به عنوان استعاره های معنی دار استفاده می کنند که می توان او را با دقت “مستند” خواند ، اما او ترجیح می دهد برچسب ها را رها کند.
“برچسب ها می توانند گمراه کننده باشند ، و من شنیده ام که مردم کار من را به روش های مختلفی توصیف می کنند ، اما من تمایل دارم که خودم را یک عکاس منظره مفهومی بنامم. اما تعریف من از چشم انداز شامل تمام مؤلفه های آنچه در تعامل با زمین دیده می شود: محیط ساخته شده ، افراد درون آن ، و این زمین که این سرزمین کشت می شود و برای برخی از آنها استفاده می کنم.
پول نقد ادامه داشت ، “خلاقانه ، روند من همیشه با سؤال شروع می شود. چرا این فضا ، مکان ، [or] منظره اینگونه؟ چه کسی صاحب آن است؟ چرا این همه افراد در اینجا وجود دارند؟ چرا این باعث می شود احساس خاصی به من بدهد؟ سپس من به آن سؤالات حفر می شوم و به دنبال روایاتی هستم که به عنوان یک جامعه با ما صحبت می کنند. نقش من این است که به جای ارائه پاسخ ، سؤالاتی بپرسم. ”
یک رویکرد ساده به دوربین ها و لنزها
این نوع رویکرد ساده نیز چگونه به تجهیزات نقدی نزدیک می شود. وی وقتی در مورد کیت معمولی خود سؤال شد ، گفت که با آنچه در اختیار دارد کار می کند ، برند یا نوع کمی اهمیت دارد. اگر این پروژه به چیزی در خارج از کیت خود نیاز داشته باشد ، او تنظیم می کند و روش های مبتنی بر راه حل را برای حل مسئله ترجیح می دهد.
“پروژه فعلی من به عکاسی شب نیاز داشت ، بنابراین من یک لنز ۳۰ میلی متر f/1.4 را خریداری کردم. من همچنین به این گزینه نیاز داشتم که گاه به گاه بزرگنمایی کنم ، بنابراین یک لنز ۷۰-۲۰۰ میلی متری را به کوله پشتی خود اضافه کردم. در هر دو حالت ، این افزودنی ها چگونه کار کردم و من تمام تلاش خود را کردم تا از آنچه که این لنزها به من اجازه داده اند انجام دهم.”
از مفهوم تا اعدام
مانند رویکرد منطقی او به دنده ، گردش کار Cash با یک فرمول متفکر و روشمند آغاز می شود. این با مرحله مفهومی تصور یک ایده برای یک پروژه شروع می شود ، که او به آن توصیف می کند گلخانه به عنوان: حدس ، تفکر و تحقیقات اولیه. هنگامی که او این طرح را ارائه داد ، او جلسات کار میدانی را برای ایجاد اثبات مفهوم ، مانند فرو بردن انگشتان پا برای آزمایش آبها ، برنامه ریزی می کند. بعضی اوقات این آزمایش سریع است. با این حال ، زمان های دیگر پروژه های وی سالها طول می کشد.
“Can I create compelling images about this subject, or do I need to rethink my approach? If it works out, the fieldwork truly begins. Depending on the project it could take a couple of months or a couple of years, but my favorite creative space are those initial times in the field when I'm surprising myself and adapting how I work to best capture the content I want to. Once I begin to figure out what I have and exactly what the narratives are, then my remaining fieldwork is spent filling in the شکاف ها و دور زدن پروژه به وضوح آن ، “Cash توضیح می دهد.

“سپس من به زمان نیاز دارم. به فکر آنچه من ساخته ام و زمان برای تقطیر هزاران تصویر در تعداد انگشت شماری که ارائه نهایی را ارائه می دهد ، خواه یک نمایشگاه یا انتشار کتاب.
“به عنوان مثال ، پروژه فعلی من ، که من از سال ۲۰۲۳ روی آن کار کرده ام و امیدوارم که این پاییز منتشر کنم ، مجبور شدم ۳۰،۰۰۰ تصویر را مرتب کنم. در نهایت ، من حدود ۲۵۰۰ را که در داروخانه چاپ کردم ، شناسایی کردم ، سپس آن را به ۲۵۰ تصویر محدود کردم که من روی ۸ × ۱۰ کاغذ چاپ کردم. این چاپ های نهایی همان چیزی هستند که من برای ایجاد یک دنباله نهایی برای انتشار ، برای انتشار ، برای انتشار یک دنباله نهایی ایجاد می کنم.
با کمال تعجب ، او از طریق تصاویر زیادی برای انتخاب نهایی خود به عنوان بزرگترین چالش خود ، شناسایی نمی کند. درعوض ، همانطور که بسیاری از آنها می توانند ارتباط برقرار کنند ، بزرگترین چالش وی اعتماد به روده وی و اجازه دادن به روند کار است.
Cash می گوید همچنین مواقعی وجود دارد که او یک پروژه برنامه ریزی شده را تنظیم می کند ، و فقط با حضور و در حال حاضر ، ادعای بودن در مکان مناسب در زمان مناسب بازی می شود ، و او چیز خاصی را صرفاً توسط غریزه ضبط می کند. این تصاویر ارگانیک به جای اینکه برنامه های با دقت او را قطع کنند ، بخشی از روند هنری مستند سازی زندگی واقعی است.
و مستند سازی زندگی واقعی دقیقاً همان چیزی است که نقدی در آن برتری دارد ، زیرا کار او در چندین کتاب و مجلات عکاسی ، مقاله و پروژه ها جمع آوری شده است ، او با خودش نامی ساخته است وافل خانه وافل سریال توجه بیشتری به دنبال کردن عکاسی خود به دلیل سادگی متفکرانه اش. با وافل خانه وافل، این همان لحظه ای بود که به محض اینکه تصویر کلیدی را از آن گرفت ، فوراً می دانست که این یکی است.
Cash با یادآوری لحظه ای که او تصویر امضاء خود را (در بالا نشان داده شده است) گفت: “من به تمام پروژه های من که در کتاب ها و Zines عکاسی جمع آوری شده ام ، افتخار می کنم ، اما حتی بهترین مقاله ها و پروژه ها به یک تصویر امضا یا دو مورد نیاز دارند. عکس. فروشگاه شماره ۱۴۴۹: Calvert City ، کنتاکی، تصویر کلیدی از وافل خانه وافل و کسی که من به یاد می آورم کاملاً می دانم وقتی آنرا درست کردم خوب است. “
“من تنها مشتری در آن خانه وافل بودم و اواسط بعد از ظهر بود ، درست بعد از تغییر تغییر. آن رستوران خاص دارای یک قسمت نوار پایین تر با صندلی بود و به دلایلی که در آنجا نشسته ام. سرور تنها شخصی بود که در آن زمان کار می کرد و ما یک مکالمه غنی را در مورد منطقه محلی انجام می دادیم ، آنچه را که می خواست با زندگی خود انجام دهد و پروژه من را نشان می داد. منظور من در مورد حضور است.
وی گفت: “این زمانی است که تجربه نقاشی من کمک می کند. من همیشه کمی رنگ آمیزی بوده ام ، بنابراین من برای دیدن پالت های خاص و ترکیب های رنگی ، به صورت ترکیبی ، فکر می کنم به نقاشی نئو کلاسیک و باروک ، قاب کردن سوژه های من با هندسه طبیعی که به طور طبیعی اتفاق می افتد. وافل خانه وافل اینگونه است ، اما من به شما نشان می دهم که می خواهم ببینید. از لحاظ ترکیبی ، من تمایل دارم که اطلاعات زیادی را در تصاویر خود بسته بندی کنم و بینندگان را وادار به کند شدن و ورود به قاب بیش از آنچه که ممکن است به آن عادت کنند وارد می شوند. “
از نقاش برجسته گرفته تا عکاس مشهور به همان اندازه ، Micah Cash در حال مستند کردن صحنه های معاصر در یک نور جدید است و بینندگان را به دنیای خود سوق می دهد که زمان کمی کندتر و به اندازه کافی کندتر می رود تا شما را نفس بکشد و به شما فضا می دهد تا فکر کنید.
چه چیزی برای Micah Cash چیست؟
Cash می گوید: “من همیشه به دنبال کشف محتوای جدید و رشد به عنوان یک هنرمند هستم ، اما تصاویر باید خوب باشند. برای اینکه هم برای من و هم بیننده غنی و غافلگیر کننده باشم. آرزوی من این است که از تکنیک های جدید نترسم ، بلکه در عوض از آنچه من انجام می دهم ناراحت کننده باشم تا بتوانم آن انرژی و اضطراب را به چیزی منحصر به فرد تبدیل کنم.”
“من هیجان زده ام که پروژه جدید خود را در مورد Walt Disney World در آنجا دریافت کنم و در مورد آن مکالمه ای داشته باشم. در حالی که کاملاً متفاوت از آن است وافل خانه وافل، موضوعات بصری و مفهومی مشترک با آن پروژه دارد. این کار زیادی بوده است و من به آن افتخار می کنم. “
برای پیگیری کار یا پروژه های کتاب Cash ، وی را می توان در اینستاگرام و بلوزکی و همچنین وب سایت خود یافت.
اعتبار تصویر: Micah Cash
[ad_2]
لینک منبع
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰