کد خبر : 206635
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 19:21

دانلود زیرنویس مستند Paradise Lost 2: Revelations 2000 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند Paradise Lost 2: Revelations 2000 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند Paradise Lost 2: Revelations 2000 یک فیلم مستند آمریکایی محصول ۲۰۰۰ به کارگردانی و تهیه کنندگی جو برلینگر و بروس سینوفسکی و دنباله فیلم آنها بهشت گمشده: قتل های کودکان در رابین هود هیلز محصول ۱۹۹۶ است که درباره محاکمه وست ممفیس سه، سه نوجوان است. پسرانی که متهم به قتل و

دانلود زیرنویس مستند Paradise Lost 2: Revelations 2000 یک فیلم مستند آمریکایی محصول ۲۰۰۰ به کارگردانی و تهیه کنندگی جو برلینگر و بروس سینوفسکی و دنباله فیلم آنها بهشت گمشده: قتل های کودکان در رابین هود هیلز محصول ۱۹۹۶ است که درباره محاکمه وست ممفیس سه، سه نوجوان است. پسرانی که متهم به قتل و مثله کردن سه پسر پیش از بلوغ در ماه مه ۱۹۹۳ به عنوان بخشی از یک مراسم شیطانی ادعایی در ممفیس غربی، آرکانزاس بودند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس مستند Paradise Lost 2: Revelations 2000 - بلو سابتایتل

زیرنویس مستند Paradise Lost 2: Revelations 2000 در Paradise Lost 2، بروس سینوفسکی و جو برلینگر از گروه‌های حمایتی برای Damien Echols که در فیلم اول به تزریق کشنده محکوم شده بود، بازدید می‌کنند و دوباره با جان مارک بایرز ملاقات می‌کنند، کسی که با شایعات در مورد احتمال دخالتش در قتل پسرش مواجه است. اکولز در حال درخواست تجدید نظر برای حکم خود است و وکیل مدافع او متوجه می شود که به عقیده او آثار گاز گرفتن در عکسی از صورت یکی از قربانیان وجود دارد. دادستان استدلال می کند که آثار ناشی از سگک کمربند است نه دندان.

سه پسری که در فیلم اول محکوم شدند همگی مورد آزمایش قرار می گیرند و با “علامت گاز گرفتن” ادعایی روی قربانی مطابقت ندارند. گروه‌های حمایتی Echols می‌خواهند بایرز لقمه‌اش را در مقایسه با عکس روی عکس داشته باشد، اما بایرز از چهار سال پس از قتل پسرش دندان‌های مصنوعی داشته است. بایرز کپی هایی از سوابق دندانپزشکی خود را به دفاع داد و آنها نیز با “علامت گاز گرفتن” مطابقت نداشتند. بایرز برای اثبات بی‌گناهی خود از پلی‌گراف استفاده می‌کند، اما داروهای مختلفی مصرف می‌کند که می‌توانند بر نتیجه آزمایش تأثیر بگذارند، از جمله زاناکس و هالدول. او در آزمون پلی گراف موفق شد.

زیرنویس مستند Paradise Lost 2: Revelations 2000 - بلو سابتایتل

زیرنویس Paradise Lost 2: Revelations 2000 افشاگری پنج سال پس از وقایع به تصویر کشیده شده در فیلم اول اتفاق می افتد، زیرا دیمین اکولس، یکی از سه نفر از ممفیس غربی، که همگی در قتل های سال ۱۹۹۴ به عنوان مجرم شناخته شدند، از حکم تزریق مرگبار خود درخواست تجدید نظر می کند. بیشتر بر روی جان مارک بایرز، پدر یکی از قربانیانی که به طور فزاینده ای نسبت به گروه وست ممفیس سه وسواس پیدا کرده است، و گروهی حامی که متقاعد شده اند این سه نفر بی گناه هستند، تمرکز می کند. این فیلم نامزد دریافت جایزه Primetime Emmy برای فیلم ویژه غیرداستانی برجسته شد و بعداً سومین فیلم به نام Paradise Lost 3: Purgatory در سال ۲۰۱۱ ساخته شد.

زیرنویس Paradise Lost 2: Revelations 2000 - بلو سابتایتل

متالیکا اجازه داد از موسیقی آنها در فیلم استفاده شود. دنباله دیگری تولید شد: Paradise Lost 3: Purgatory، که در ابتدا قرار بود در پاییز ۲۰۱۱ اکران شود، اما پس از آزادی وست ممفیس سه در حالی که فیلم در مرحله پس از تولید بود، تا ژانویه ۲۰۱۲ به تعویق افتاد. اضافه شد، و West of Memphis، که چند روز پس از پخش Paradise Lost 3 از HBO در جشنواره فیلم ساندنس اکران شد و بر اساس شواهد جدید، مظنون جدیدی را در قتل‌های رابین هود هیلز دخیل می‌داند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت خرید رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح