کد خبر : 206688
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دی 1401 - 18:45

دانلود زیرنویس فیلم Swiss Miss 1938 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Swiss Miss 1938 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Swiss Miss 1938 یک فیلم کمدی محصول سال ۱۹۳۸ با بازی لورل و هاردی است. این فیلم توسط جان جی بلیستون کارگردانی شد و هال روچ تهیه کننده آن بود. در این فیلم والتر وولف کینگ، دلا لیند و اریک بلور حضور دارند. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Swiss

دانلود زیرنویس فیلم Swiss Miss 1938 یک فیلم کمدی محصول سال ۱۹۳۸ با بازی لورل و هاردی است. این فیلم توسط جان جی بلیستون کارگردانی شد و هال روچ تهیه کننده آن بود. در این فیلم والتر وولف کینگ، دلا لیند و اریک بلور حضور دارند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Swiss Miss 1938 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Swiss Miss 1938 استن و اولی فروشندگان تله موش هستند که امیدوار به کسب و کار بهتر در سوئیس هستند، با نظریه استن مبنی بر اینکه چون پنیر در سوئیس بیشتر است، باید موش های بیشتری نیز وجود داشته باشد.

هنگام بازدید از یک روستا، متوجه می شوند که روستاییان واکنشی نشان نمی دهند. علاوه بر این، صاحب مغازه پنیر فروشی (چارلز جودلز) آنها را با یک اسکناس جعلی از اجناس خود خارج می کند. آنها با وجود نداشتن پول، در هتلی در همان نزدیکی غذا سفارش می دهند و وقتی نمی توانند پول بدهند مجبور می شوند به عنوان ماشین ظرفشویی کار کنند. آنها با سرآشپز (آدیا کوزنتزوف) دشمنی می کنند و به او توهین می کنند، او به آنها می گوید که برای هر ظرفی که می شکنند باید یک روز دیگر کار کنند.

در همین حال، ویکتور آلبرت (والتر وولف کینگ)، آهنگساز – به همراه دستیارش، ادوارد (اریک بلور) – در هتل اقامت دارند تا بر روی اپرای بعدی خود کار کنند، که او قصد دارد بدون همسر ستاره اپرا خود، آنا (دلا) روی صحنه ببرد. لیند)، که نقدهای بهتری دریافت می کند – و بیشتر از موسیقی او مورد توجه قرار می گیرد. آنا به دیدن او می آید اما او به او می گوید که برو. او در لابی غرغر می‌کند و با استن و اولی ملاقات می‌کند که به او می‌گویند چگونه برای کار در آنجا آمده‌اند. آنا تصمیم می گیرد از همین روش برای استخدام به عنوان خدمتکار استفاده کند و به همسرش نزدیک شود تا او را متقاعد کند که اجازه دهد او در اپرای جدیدش بازی کند.

دانلود زیرنویس فیلم خانم سوئیسی ۱۹۳۸ استن با یک بشکه براندی سنت برنارد مست می شود، به طوری که وقتی به او و اولی گفته می شود که پیانوی آهنگساز را به خانه درختی منتقل کنند که در آن می تواند در آرامش کار کند، استن کمک چندانی نمی کند، به خصوص زمانی که آنها باید از طناب باریکی عبور کنند. برای رسیدن به آنجا روی یک دره عمیق پل بزنید. در حالی که آنها در حال عبور هستند، با گوریل یک نوازنده محلی خیابانی درگیر می شوند. مبارزه با شکستن پل و فرو رفتن پیانو و گوریل در پرتگاه به پایان می رسد.

زیرنویس فیلم Swiss Miss 1938 - بلو سابتایتل

زیرنویس Swiss Miss 1938 شکستن پیانو، آهنگساز را مجبور می‌کند تا از ارگ بزرگ در لابی هتل استفاده کند تا پیانوی جایگزین تحویل داده شود. پسرها که وظیفه شستن پله ها را بر عهده دارند، ناخواسته آب صابون را به لوله های ارگ می ریزند و این باعث می شود موسیقی در حین کار آهنگساز با حباب همراه شود.

در حالی که با آنا صحبت می کند، و نمی داند که او در واقع کیست، اولی عاشق او می شود و او و استن به او می روند. قبل از اینکه آنها شروع کنند، او به سمت پنجره می آید و اولی او را به جشنواره Alpen Fest روز بعد دعوت می کند. او به آنها می گوید که برنامه خاصی برای جشنواره دارد و روز بعد آنها را خواهد دید. اولی که متوجه می شود هرگز به او سرناد نداده اند، “بگذار تو را عزیزم صدا کنم” را با همراهی استن در حال نواختن توبا می خواند. این سرآشپز را که در طبقه بالا زندگی می کند بیدار می کند. او همچنین عاشق آنا است و به اولی هشدار می دهد که او دختر اوست. او اولی را با یک پارچ آب می‌پاشد و سپس پسران را تهدید می‌کند که اگر به فستیوال بروند عواقب بدی خواهند داشت.

روز بعد، آنا، اولی و استن با لباس کولی به جشنواره می روند و آنا آواز می خواند، زیرا می داند که ویکتور، شوهر آهنگسازش، گوش خواهد داد. ویکتور او را می شناسد و به دستیارش می گوید که او را به اتاقش بیاورد. استن و اولی بیرون منتظر او می مانند، اما سرآشپز ظاهر می شود و تعقیب و گریز وحشیانه ای آغاز می شود. پسرها بر سر آشپز غلبه می کنند و سپس به زور وارد اتاق ویکتور می شوند، اما متوجه می شوند که آنا همسر آهنگساز است.

زیرنویس فیلم خانم سوئیسی ۱۹۳۸ هنگامی که هتل و دهکده را ترک می‌کنند، با گوریل انتقام‌جو، باندپیچی شده و عصا، روبه‌رو می‌شوند که عصای زیر بغلش را قبل از رفتن به سمت آنها پرتاب می‌کند و در حال دویدن است.

زیرنویس Swiss Miss 1938 - بلو سابتایتل

زیرنویس خانم سوئیسی ۱۹۳۸ عنوان کاری برای خانم سوئیس “پنیر سوئیسی” بود. تاریخ تولید این فیلم از ۲۸ دسامبر ۱۹۳۷ تا ۲۶ فوریه ۱۹۳۸ بود، با صحنه‌های دیگری که در ۱ و ۲۱ آوریل فیلمبرداری شدند. فیلمبرداری لوکیشن در دریاچه اروهد و استون کانیون، هر دو در کالیفرنیا انجام شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت خرید رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح