کد خبر : 206802
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 18:33

دانلود زیرنویس فیلم Mili 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Mili 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Mili 2022 زیرنویس فیلم هندی میلی یک فیلم مهیج بقا هندی زبان محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی ماتوکوتی خاویر است و بازسازی فیلم هلن به زبان مالایایی ۲۰۱۹ خودش است. این فیلم که توسط Boney Kapoor و Zee Studios تهیه شده است، جانوی کاپور، سانی کاوشال و مانوج پهوا در آن ایفای نقش

دانلود زیرنویس فیلم Mili 2022 زیرنویس فیلم هندی میلی یک فیلم مهیج بقا هندی زبان محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی ماتوکوتی خاویر است و بازسازی فیلم هلن به زبان مالایایی ۲۰۱۹ خودش است. این فیلم که توسط Boney Kapoor و Zee Studios تهیه شده است، جانوی کاپور، سانی کاوشال و مانوج پهوا در آن ایفای نقش می کنند. این فیلم شخصیت اصلی میلی ناودیال را دنبال می کند که در یک فریزر گیر می کند و برای زنده ماندن می جنگد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Mili 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Mili 2022 میلی ناودیال فارغ التحصیل رشته پرستاری لیسانس است و در کلاس های مربیگری آیلتس که برای کار در خارج از کشور در نظر گرفته شده است شرکت می کند. او به صورت پاره وقت در رستورانی به نام Doon’s Kitchen، واقع در یک مرکز خرید شیک کار می کند. او با پدرش Niranjan Naudiyal که یک نماینده بیمه است زندگی می کند. ناودیال دوست ندارد او به کانادا برود و با میلی اختلاف نظر دارد. نائودیال که میلی را نمی شناسد، دوست پسری به نام سامیر دارد که در جستجوی شغل است.

دانلود زیرنویس فیلم هندی میلی ۲۰۲۲ یک شب، در حالی که سمیر سوار میلی به خانه اش می رود، پلیس آنها را متوقف می کند و او را به دلیل استفاده نکردن از کلاه ایمنی و رانندگی در حالت مستی جریمه می کند، هر دو به ایستگاه پلیس آورده می شوند. نائودیال به ایستگاه احضار می شود و از دیدن دخترش ناامید است و علیرغم چندین تلاش او برای ایجاد مکالمه با او صحبت نمی کند. شب بعد بعد از کار در آشپزخانه دون، سودهیر مالکوتی، مدیر میلی، ناخودآگاه او را در اتاق فریزر حبس می کند. در دمای ۱۸- درجه سانتی گراد، میلی باید در سرمای یخبندان زنده بماند و همه چیز را برای زنده نگه داشتن خود امتحان می کند. او سعی می کند فن اگزوز را مسدود کند اما در نهایت پایش را دررفت. شروع به سرمازدگی و خونریزی از بینی می کند.

زیرنویس فیلم Mili 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Mili 2022 نائودیال شروع به نگرانی می کند که میلی به خانه نرسیده است. او با کمک همسایه اش به دنبال میلی می گردد. به همه همکارانش زنگ می زنند اما همه می گویند چیزی نمی دانند. سامیر که نیمه دل در راه دهلی بود، برمی گردد و به تحقیق می پیوندد. آنها برای شکایت به اداره پلیس می روند اما توسط یک SI که دیروز با او ملاقات کردند از آنها استقبال می شود. او به سامیر مشکوک است. Naudiyal سعی می کند از او دفاع کند و این باعث اختلاف بین SI و طرف جستجو می شود. او عمداً سعی می کند با به اشتراک گذاشتن آخرین مکان برج میلی که از سلول سایبر گرفته است به آنها کمک نکند. آنها متوجه می شوند که ممکن است میلی با رانندگان خودروهای جلوی مرکز خرید مشکل داشته باشد. همه آنها برای پرس و جو به آنجا می رسند. راننده تاکسی که آنها به او مشکوک بودند این اتهام را رد می کند.

زیرنویس فیلم هندی میلی ۲۰۲۲ در این مرحله، آنها با نگهبانی از مرکز خرید روبرو می شوند که می گوید ممکن است میلی از مرکز خرید خارج نشده باشد، زیرا معمولا متوجه ورود و خروج او می شود. بعد از پنج ساعت در فریزر را باز می کنند و میلی را پیدا می کنند. او درست قبل از آخرین مرحله هیپوترمی به بیمارستان منتقل می شود. سپس نائودیال از نگهبان می پرسد که چگونه از این واقعیت که میلی از مرکز خرید خارج نشده مطمئن بوده است. نگهبان می گوید که میلی هر بار که وارد مرکز خرید می شود و از آن خارج می شود به او لبخند می زند. روز غیبتش بیرون رفتنش را ندید. میلی با پدرش و سامیر دوباره متحد می شود. دکتر می گوید خطری ندارد و بعدا نیاز به فیزیوتراپی دارد. او ادامه می دهد که زنده ماندن در آن هوای سرد برای هر مرد یا زن عادی دشوار است و میلی دختر شجاعی است. وقتی دیده‌بان از ناودیال می‌پرسد نام دخترش چیست، ناودیال با افتخار پاسخ می‌دهد: «میلی».

زیرنویس Mili 2022 - بلو سابتایتل

Mili در ۴ نوامبر ۲۰۲۲ منتشر شد و نقدهای متفاوتی دریافت کرد، اگرچه منتقدان عملکرد کاپور را تحسین کردند. سوکانیا ورما از سایت Rediff.com به این فیلم ۳.۵ از ۵ ستاره داد و نوشت: “میلی جانوی کاپور را به عنوان بازیگری معرفی می کند که تلاش می کند جدی گرفته شود”. بالیوود هونگاما به این فیلم امتیاز ۳ از ۵ ستاره داد و فیلم را یک “هیجان انگیز مهیج” نامید و همچنین بازی کاپور را تحسین کرد. سایبال چاترجی از NDTV به این فیلم امتیاز ۳ از ۵ ستاره داد و نوشت: «لحظه‌های خود و اجرای محوری‌ای دارد که نشان می‌دهد جانوی کاپور بازیگری است که می‌تواند یک فیلم کامل را روی دوش خود حمل کند». آویناش لوهانا از Pinkvilla به فیلم ۳ از ۵ ستاره داد و فیلم را “تلاش صادقانه” نامید و همچنین از بازی جانهوی و نیمه دوم قدردانی کرد، همه در کنار هم فیلم تاثیر قوی ایجاد نمی کند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت خرید رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح