کد خبر : 206868
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 - 21:23

دانلود زیرنویس فیلم A Christmas Carol 1984 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم A Christmas Carol 1984 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم A Christmas Carol 1984 زیرنویس فیلم سرود کریسمس یک فیلم اقتباسی تلویزیونی بریتانیایی-آمریکایی در سال ۱۹۸۴ از رمان معروف چارلز دیکنز در سال ۱۸۴۳ به همین نام است. این فیلم توسط کلایو دانر کارگردانی شد که تدوینگر فیلم اسکروج در سال ۱۹۵۱ بود و جورج سی اسکات در نقش ابنزر اسکروج بازی

دانلود زیرنویس فیلم A Christmas Carol 1984 زیرنویس فیلم سرود کریسمس یک فیلم اقتباسی تلویزیونی بریتانیایی-آمریکایی در سال ۱۹۸۴ از رمان معروف چارلز دیکنز در سال ۱۸۴۳ به همین نام است. این فیلم توسط کلایو دانر کارگردانی شد که تدوینگر فیلم اسکروج در سال ۱۹۵۱ بود و جورج سی اسکات در نقش ابنزر اسکروج بازی می‌کرد. این فیلم در شهر قرون وسطایی شهرستان شروسبری در شروپشایر فیلمبرداری شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم A Christmas Carol 1984 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم A Christmas Carol 1984 شب کریسمس در لندن قرن نوزدهم است. Ebenezer Scrooge، یک تاجر بدبین کالا، در شادی تعطیلات شریک نیست. او دعوت برادرزاده‌اش فرد هالیول برای شام کریسمس را رد می‌کند و با اکراه درخواست کارمند وفادار اما کم‌درآمدش باب کراچیت را برای تعطیلات کریسمس می‌پذیرد… زیرا در طول روز کاری وجود نخواهد داشت. هنگامی که او برای مبادله حرکت می کند، اسکروج با تیم جوان – پسر فلج باب – روبرو می شود که روبروی دفترش منتظر است. پس از اشتباه گرفتن تیم با گدا، اسکروج اعلام می کند که پسر منتظر طولانی و سردی برای پدرش خواهد بود. در صرافی، اسکروج از سه تاجر دیگر ۵ درصد اضافی برای ذرت می گیرد (زیرا آنها دیروز نتوانستند خواسته های او را برآورده کنند)، که باعث ناراحتی آنها شد. سپس اسکروج از دادن کمک مالی به کارمندان خیریه پول و هکینگ خودداری کرد.

بعداً همان شب در خانه‌اش، اسکروج با روح شریک تجاری فقید خود، جیکوب مارلی روبرو می‌شود – که به او هشدار می‌دهد که از روش‌های بخیل خود توبه کند، تا مبادا به همان زندگی پس از مرگ مارلی محکوم شود: حمل زنجیر سنگین ساخته شده از طمع خودش. . مارلی به اسکروج اطلاع می دهد که در آن شب سه روح به دیدار او خواهند رفت.

دانلود زیرنویس فیلم سرود کریسمس ۱۹۸۴ در ساعت ۱ بامداد، شبح گذشته کریسمس، اسکروج را به دوران کودکی ناخشنود و اوایل بزرگسالی اش می برد. آنها دوران خدمت اسکروج را به عنوان یک دانش آموز بررسی می کنند، که در مدرسه شبانه روزی توسط پدر بداخلاقش سیلاس رها شده بود… که نمی خواست هیچ کاری با ابنزر نداشته باشد، زیرا مادر پسر در هنگام تولد او مرده بود. سیلاس نزد Fezziwig شاگردی Ebenezer را گرفت. خواهر بزرگتر دوست داشتنی اش، فن، پسر را تنگ کرده بود، که تنها چند سال پس از استقبال از فرد فوت کرد. کسب و کار وام دهی Ebenezer رونق گرفت، اما مشغولیت او به امنیت مالی به قیمت نامزدی او با Belle تمام شد… که بعداً از یک خانواده بزرگ و شاد با مرد دیگری استقبال کرد. او با شنیدن اینکه مارلی بیمار مرگبار است احساس تنهایی می کند. اسکروج آشفته ناگهان خود را در اتاق خوابش می بیند.

زیرنویس فیلم A Christmas Carol 1984 - بلو سابتایتل

زیرنویس A Christmas Carol 1984 در ساعت ۲ بامداد، Ghost of Christmas Present، شادی ها و شگفتی های روز کریسمس را به اسکروج نشان می دهد. آنها از اقامتگاه کراچیت بازدید می کنند و متوجه می شوند که خانواده باب به طرز شگفت آوری از شام کوچک خود راضی هستند. اسکروج به تیم، که روح توضیح می دهد که یک سال دیگر زنده نخواهد ماند، ترحم می کند. روح تغییر عقیده اسکروج را به سخره می گیرد و نظرات بی رحمانه قبلی ابنزر در مورد فقرا را نقل می کند. اسکروج برای جشن کریسمس که اسکروج از شرکت در آن خودداری کرد به خانه فرد برده می شود. فرد همچنان به دنبال رابطه با اسکروج به خاطر مادر فقیدش، فن، که اسکروج علاقه زیادی به او داشت. Ebenezer از این متاثر است. روح اسکروج را به خیابانی متروک می برد که در آن خانواده های بی خانمان، مستاصل و مشتاق کار، اردو زده اند… عقیده اسکروج در مورد بی شیفت بودن فقرا را رد می کند. شبح دو کودک شنیع به نام‌های جهل و خواستن را به ابنزر نشان می‌دهد و به اسکروج هشدار می‌دهد که قبل از ناپدید شدنش مراقب آنها باشد.

The Ghost of Christmas Future اسکروج را به مبادله می آورد، جایی که سه تاجر در مورد مرگ یک همکار ناشناس صحبت می کنند… که تنها در صورت تهیه ناهار در مراسم تشییع جنازه او شرکت می کنند. Ebenezer می یابد که چندین مورد از اموال دزدیده شده خود را با حصاری به نام جو معامله می کند. اسکروج به خانه کراچیت منتقل می شود. باب و خانواده اش که از مرگ تیم به خود می پیچیدند، عهد می بندند که پسر را در تمام کارهایی که می گویند و انجام می دهند در کنار خود نگه دارند. ابنزر که به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است به قبر خودش در قبرستانی نادیده گرفته می شود. او قول می دهد که راه خود را برای بهتر شدن تغییر دهد و التماس می کند که از او در امان بماند. او خود را در اتاق خواب خود می بیند.

زیرنویس فیلم سرود کریسمس ۱۹۸۴ اسکروج که متوجه می شود صبح کریسمس است، به طور ناشناس یک بوقلمون بزرگ برنده جایزه را برای شام به کراچیت ها می فرستد. او برای گسترش شادی در بین شهروندان لندنی، کمک مالی زیادی به پول و هک خوشحال می کند. بازدید اسکروج از اقامتگاه هالیول. زمانی که ابنزر از دعوت برادرزاده اش برای شام کریسمس استقبال می کند، فرد و همسرش جانت خوشحال می شوند. روز بعد، اسکروج نام کراچیت را شریک جدیدش می‌گذارد و پدر دوم تیم می‌شود که بیماری‌هایش با موفقیت درمان می‌شود. اسکروج به همه اطرافیانش مهربانی، سخاوت و شفقت می‌دهد. او پس از کشف دوباره کودک درون خود، هر سه روح کریسمس را در خود جای داده است.

زیرنویس A Christmas Carol 1984 - بلو سابتایتل

زیرنویس سرود کریسمس ۱۹۸۴ لوئی بایارد، رمان‌نویس و مقاله‌نویس، که برای Salon.com می‌نویسد، این اقتباس را «نسخه قطعی یک کلاسیک ادبی دوست‌داشتنی» توصیف کرد و از وفاداری آن به داستان اصلی دیکنز، قدرت بازیگران مکمل و به‌ویژه بازی اسکات در نقش اسکروج تمجید کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت خرید رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح