کد خبر : 206954
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 22:34

دانلود زیرنویس فیلم ۵۷۸: Phat dan cua ke dien 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ۵۷۸: Phat dan cua ke dien 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ۵۷۸: Phat dan cua ke dien 2022 زیرنویس فیلم ۵۷۸ مگنوم یک فیلم درام ویتنامی اکشن محصول ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی Lương Đình Dũng است. در این فیلم الکساندر نگوین، تان تائو، هن نی، هوانگ فوک، انگوک تین، توان هاک، جسیکا مین آن، تائو تام و ها ون هیو به ایفای

دانلود زیرنویس فیلم ۵۷۸: Phat dan cua ke dien 2022 زیرنویس فیلم ۵۷۸ مگنوم یک فیلم درام ویتنامی اکشن محصول ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی Lương Đình Dũng است. در این فیلم الکساندر نگوین، تان تائو، هن نی، هوانگ فوک، انگوک تین، توان هاک، جسیکا مین آن، تائو تام و ها ون هیو به ایفای نقش می پردازند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم 578: Phat dan cua ke dien 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم ۵۷۸: Phat dan cua ke dien 2022 یک راننده کامیون کانتینری، هونگ، با دختر کوچکش، آن، زندگی بت‌نیکی دارد. پدر و دختر در هر سفر با کامیون کانتینری نارنجی خود به صمیمی ترین همراهان تبدیل می شوند. زندگی به همین منوال ادامه دارد تا اینکه آن مجبور است پدرش را ترک کند تا به مدرسه برود. یک روز به هونگ اطلاع داده می شود که آن به شدت افسرده شده است. هونگ با تکیه بر توانایی‌های قدیمی‌اش در گذشته و کشف حقیقت، از اینکه می‌فهمد دختر کوچکش توسط یک غریبه ربوده شده است، عصبانی و ناراحت می‌شود. هونگ با شروع سفر تنهایی و شدید خود برای یافتن و تعقیب آزارگر ناشناخته، متوجه می‌شود که برای شکار این روان‌گردان باید با نیروهای عظیم زیرزمینی پشت سرش مقابله کند.

زیرنویس فیلم 578: Phat dan cua ke dien 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس ۵۷۸: Phat dan cua ke dien 2022 در ۲۰ مه ۲۰۲۲ در ویتنام به نمایش درآمد. این فیلم قرار بود در ۲۰ می ۲۰۲۱ اکران شود، اما به دلیل همه گیری COVID-19 که در ویتنام شیوع یافت به تعویق افتاد.

زیرنویس 578: Phat dan cua ke dien 2022 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم  ۵۷۸ مگنوم ۲۰۲۲ این فیلم پس از هماهنگی قبلی به طور رسمی در ۲۰ می ۲۰۲۲ اکران شد، اما به دلیل همه گیری COVID-۱۹ به تعویق افتاد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت خرید رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح