کد خبر : 208039
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 20:16

بهره‌مندی ۷۴۹ نفر از خدمات اورژانس اجتماعی چهارمحال و بختیاری

بهره‌مندی ۷۴۹ نفر از خدمات اورژانس اجتماعی چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایلنا، علی نصیری اظهار داشت: در استان ۳۴ مرکز در حوزه مداخله در بحران، اورژانس اجتماعی، خدمات اجتماعی در مناطق کمتر برخودار و مرکز خدمات سیار فعال است. وی افزود: در مرکز اورژانس اجتماعی به افراد آسیب دیده و در معرض آسیب در موضوعاتی همچون اختلافات خانوادگی، همسرآزاری، کودک‌آزاری، کودکان کار و خیابانی،

بهره‌مندی ۷۴۹ نفر از خدمات اورژانس اجتماعی چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایلنا، علی نصیری اظهار داشت: در استان ۳۴ مرکز در حوزه مداخله در بحران، اورژانس اجتماعی، خدمات اجتماعی در مناطق کمتر برخودار و مرکز خدمات سیار فعال است.

وی افزود: در مرکز اورژانس اجتماعی به افراد آسیب دیده و در معرض آسیب در موضوعاتی همچون اختلافات خانوادگی، همسرآزاری، کودک‌آزاری، کودکان کار و خیابانی، زنان و دختران آسیب دیده، افرادی که اقدام به خودکشی می‌کنند و یا قصد خودکشی دارند، فرار از منزل، کودکان خیابانی و کار، سالمندان و معلولان آزار دیده، مبتلایان به اختلال هویت جنسی، سایر افرادی که در شرایط بحرانی و حاد قرار دارند خدمات‌رسانی می‌شود.

نصیری خاطر نشان کرد: همه افراد می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آسیب اجتماعی مورد را با شماره تلفن ۱۲۳ میان گذاشته و راهنمایی و مشاوره دریافت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت خرید رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح